29 Nisan 2011 Cuma

SİGARA

bu akşamda yazmalıydım
yine içimi dökmem lazım bir sigara yakıp efkarlanmam lazım
dumanı tüttükçe seni düşünmem lazım
kafama takılmalısın yine başlamalıyım neden sorularına
bu akşamda sevmeliyim seni
ama kimse bilmemeli
bir iki yakın dost anlamalı beni
yine 'O' mu demeli
susmalıyım baktım sigaram bitiyor yine yakmalıyım
bir dostum acı haberi sölemeli
evlenmiş seninle olan hayallerini 'O' kızla gerçekleştirmiş demeli
baktım sigaram bitiyor yine yakmalıyım
son gecemizi hatırlamalıyım
hani canımı en çok acıttığın geceyi
ben yokum artık demiştin ya
sanırsam paketim yarıya indi
bu gece umutlarımı nasıl öldürdüğümü hatırlamalıyım
seni nasıl gömdüğümü
hatta belki mevlüt okutmalıyım
sigaram bitmiş bir sigara daha yakmalıyım
herkesin o çok mutlu sandığı ben var ya
biran önce ondan kurtulmalıyım
artık ağlamalıyım
gidişinden sonra taş sandım kendimi sabrımdan
artık ağlamalı ve bir kadın olmalıyım
sigaram bitmiş bir sigara daha yakmalıyım
sonumu anlatmalıyım
evliyim,3 çocuğum var,kariyer yapmışım,mutluyum,ama hala sigara içiyorum
o kadar dolu ki içim sana daha yazacak çok şey var ama
paket bitmiş can özüm gidiyorum sigara almaya
neden içiyorsun deme bu kadar kızgınım ciğerlerime
ne gerek var ki sensiz nefes almaya....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder